Informacje dla osób ze szczególnymi potrzebami

TEKST ŁATWY DO CZYTANIA I ROZUMIENIA ETR

Informacja o pracy Komendy Powiatowej Policji w Wieliczce

Komenda Powiatowa Policji w Wieliczce, w skrócie Komenda. Znajduje się przy ulicy Jedynaka 30A..

Do Komendy możesz wysłać wniosek lub skargę.
 
Jeśli widzisz, że ktoś popełnia przestępstwo lub wykroczenie, idź do najbliższego budynku Policji.

Możesz tam zgłosić na przykład kradzież roweru lub portfela.

Możesz też zadzwonić pod numer alarmowy 112.
 
Komenda Powiatowa Policji w Wieliczce ma wiele zadań:

  1. Pilnuje przestrzegania prawa.
  2. Kontroluje i nadzoruje pracę Komisariatu Policji w Niepołomicach oraz Gdowie.
  3. Policjanci z Komendy szukają przestępców.
  4. Policjanci dbają, aby na drogach województwa było bezpiecznie.

Komenda Powiatowa Policji w Wieliczce uczestniczy także kampaniach społecznych:

  1. Na przykład o tym, jak bezpiecznie przechodzić przez jezdnię.
  2. Pokazuje co robić kiedy ktoś Cię krzywdzi.
  3. Ostrzega ludzi przed oszustami.
  4. Informuje o historii i tradycji Policji.
  5. Współpracuje z policjantami z innych województw i innych krajów.

Komenda Powiatowa Policji w Wieliczce  przygotowuje:

  1. Stronę internetową Komendy Powiatowej Policji w Wieliczce. Możesz tam przeczytać o pracy policjantów z województwa małopolskiego.
  2. Stronę internetową Biuletynu Informacji Publicznej Komendy Powiatowej Policji w Wieliczce.


Informacje o pracy Komendanta Powiatowego Policji w Wieliczce
 

Kierownikiem Komendy jest Komendant Powiatowy Policji w Wieliczce mł. insp. Mirosław Strach.


Komendantowi pomagają policjanci i inni pracownicy Komendy Powiatowej Policji w Wieliczce.

Komendant dba o bezpieczeństwo mieszkańców powiatu wielickiego.

Komendant koordynuje funkcjonowanie komisariatu Policji w Niepołomicach i Gdowie.
 
Komendant dba, aby policjanci dobrze wykonywali swoją pracę.

 

Kontakt

  1. Możesz do nas napisać list i wysłać na adres: Komenda Powiatowa Policji w Wieliczce ul. Jedynaka 30A, 32-020 Wieliczka
  2. Wysłać email na adres: sekretariat@wieliczka.policja.gov.pl
  3. Zadzwonić na numer telefonu: 47 83 41 211
  4. Użyć platformy ePUAP
  5. Możesz też zadzwonić pod numer alarmowy 112

Więcej informacji znajdziesz na stronie  internetowej Komendy:

https://wieliczka.policja.gov.pl/


Komenda jest otwarta:
poniedziałek-piątek 7:30-15:30

Metryczka

Data publikacji : 24.08.2023
Data modyfikacji : 06.03.2025
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Wieliczce
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Paweł Tomasik
Osoba udostępniająca informację:
Paweł Tomasik Jednoosobowe stanowisko ds. prasowo-informacyjnych
Osoba modyfikująca informację:
Paweł Tomasik
do góry